Corona - update - levertijden

Beste klant,

Door de huidige situatie kan de werkelijke levertijd afwijken. Wij vragen om uw begrip.

Volgens de huidige status leveren wij zoals gewoonlijk, alleen dat er zo nu en dan in de levertijd van bepaalde producten vertragingen kunnen optreden. Wij vragen hiervoor om  uw begrip.

Houd er rekening mee dat er vertragingen kunnen optreden bij bepaalde producten, we proberen deze zo laag mogelijk te houden. Houd er echter rekening mee dat de situatie zeer dynamisch is en kan veranderen. Het volgende kan bijvoorbeeld voorkomen: logistieke problemen quarantainemaatregelen of grondstoftekorten die de productie van bepaalde artikelen onvoorzien vertragen.Veel bezorgdiensten in heel Europa werken momenteel aan de limiet of hebben al achterstanden in de bezorging, dit geldt met name voor pallet transporten vanwege een gebrek aan chauffeurs.

1.) We verzenden momenteel goederen die op voorraad zijn zoals gewoonlijk, maar hebben momenteel een vertraging van enkele dagen (aangeduid als "op voorraad"). Natuurlijk kan hier af en toe ook tot extra vertragingen komen. We hebben onze voorraden sterk uitgebreid om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Houd er rekening mee dat er ook vertragingen kunnen optreden bij de pakketdiensten en transporteurs.

2.) We werken keihard om alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. Zoals vermeld in de webshop gelden er momenteel langere levertijden voor bepaalde producten die niet op voorraad zijn, dit kan enkele weken en soms langer zijn. We raden aan om op tijd te bestellen  omdat onze logistieke partners ook te maken hebben met een sterk toegenomen volume.

We hebben onze teams uitgebreid, we hebben extra maatregelen genomen voor de veiligheid van onze medewerkers, iedereen werkt de klok rond met extra hoge werkdruk. Wij danken u - onze gewaardeerde klanten - voor uw vertrouwen in ons. Zoals al meer dan 45 jaar doen wij onze uiterste best voor u! Wat we nog steeds niet kunnen voorkomen - door onvoorziene omstandigheden in verband met Corona – zijn mogelijke vertragingen!

Houd er rekening mee dat pakketbezorging mogelijk geen persoonlijke handtekening vereist voor ontvangst. De bezorger bezorgt de goederen, neemt ze op en schrijft vervolgens zelf uw naam op als ontvangstbewijs. Uw aanwezigheid voor de overname is echter vereist, tenzij u het anders met de pakketdienst heeft geregeld!

Probeer wanneer mogelijk de goederen te overnemen op het moment van levering, omdat sommige pakketwinkels gesloten zijn of beperkte openingstijden hebben.

Houd er rekening mee dat we momenteel niet kunnen leveren in gebieden die onder officiële beperkingen vallen en dat dit de levering vertraagt.

Onze klantenservice en onze verkoopmedewerkers zijn met enthousiasme zoals gewoonlijk telefonisch en per e-mail bereikbaar. Door enkele corona quarantaine gevallen kan het zijn dat er pas na 2 werkdagen kan worden geantwoord. Excuses hiervoor.

Bij verzending ontvangt u een verzendbevestiging.

DANK  voor uw begrip en medewerking!!

We begrijpen dat u voorruit ziet om uw bestelling te ontvangen. Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te leveren.

BEDANKT voor uw begrip!

Het allerbeste en een goede gezondheid gewenst voor u en uw familie!

Uw Steiner Shopping-team

(laatste update: 2. december 2021) 

*Procentuele prijsverlagingen hebben betrekking op de niet-bindende adviesprijzen van de fabrikant. Alle prijzen inclusief BTW maar exclusief verzendkosten
Tel.: 0043 2754 580 90 860
Ma.-Vr. 08.00-18.00 uur
Za. 8.00-12.00 uur
100% Service
persoonlijk contact en advies
voor, tijdens en na de aankoop
Al 48 jaar lang
Betaalmethodes
Een bedrijf van de

Josef Steiner groep groep