Corona - update - levertijden

Beste klant,

Door de huidige situatie kan de werkelijke levertijd afwijken. We vragen om uw begrip.

Volgens de huidige status leveren we zoals gewoonlijk, alleen dat er zo nu en dan vertragingen in de levertijd kunnen zijn.  Wij vragen hiervoor uw begrip.
Verwacht dat er vertragingen kunnen zijn, we proberen ze zo laag mogelijk te houden. Houd er echter rekening mee dat de situatie zeer dynamisch is en kan veranderen. Het kan voorkomen dat er quarantainemaatregelen of grondstoftekorten die onverzien de productie van bepaalde artikelen kan vertragen, ook kunnen logistieke knelpunten vertragen. Momenteel werken veel logestieke diensten in heel europa op de limiet of hebben ze al vertragingen in de levering, wat met name pallet transporten betreft.

We werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. 1.) Zoals vermeld in de webshop, echter er zijn momenteel voor niet-voorraad producten soms langere levertijden, die een paar weken en soms langer kunnen zijn. We raden aan om vroeg te bestellen, omdat onze logistieke partners ook te maken hebben met een sterk toegenomen volume.

2.) We verzenden momenteel voorraad artikelen zoals gewoonlijk binnen een paar dagen. Natuurlijk kan hier af en toe ook tot vertragingen komen. We hebben onze voorraden sterk uitgebreid om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Houd er rekening mee dat er ook vertragingen kunnen optreden bij de pakketdiensten.

We hebben onze teams uitgebreid, we hebben extra maatregelen genomen voor de veiligheid van onze medewerkers, iedereen werkt de klok rond met extra hoge werkdruk. Wij danken u - onze gewaardeerde klanten - voor uw vertrouwen in ons. Zoals al meer dan 45 jaar doen wij onze uiterste best voor u! Wat we nog steeds niet kunnen voorkomen - door onvoorziene omstandigheden in verband met Corona – zijn mogelijke vertragingen!

Houd er rekening mee dat pakketbezorging mogelijk geen persoonlijke handtekening vereist voor ontvangst. De bezorger bezorgt de goederen, neemt ze op en schrijft vervolgens zelf uw naam op als ontvangstbewijs. Uw aanwezigheid voor de overname is echter vereist, tenzij u het anders met de pakketdienst heeft geregeld!

Probeer wanneer mogelijk de goederen te overnemen op het moment van levering, omdat sommige pakketwinkels gesloten zijn of beperkte openingstijden hebben.

Houd er rekening mee dat we momenteel niet kunnen leveren in gebieden die onder officiële beperkingen vallen en dat dit de levering vertraagt.

Onze klantenservice en onze verkoopmedewerkers zijn met enthousiasme zoals gewoonlijk telefonisch en per e-mail bereikbaar.

Bij verzending ontvangt u een verzendbevestiging.

DANK  voor uw begrip en medeweking!!

We begrijpen dat velen van u op dit moment thuis zijn en voorruit zien op uw bestellingen. Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te leveren.

Bedankt voor uw begrip!

Het allerbeste en een goede gezondheid gewenst voor u en uw familie!

Uw Steiner Shopping – Team

(laatste update: 25 augustus 2021) 

*adviesprijzen zijn niet-bindende suggesties van de fabrikant, alle prijzen inclusief BTW! exclusief verzendkosten
**Let op: door effecten van COVID-19 (coronavirus) kunnen er momenteel afwijkingen zijn in de levertijd. Op dit moment zijn deze afwijkingen over het algemeen niet groot.
Tel.: 0043 2754 580 90 860
Ma.-Vr. 08.00-18.00 uur
Za. 8.00-12.00 uur
100% Service
persoonlijk contact en advies
voor, tijdens en na de aankoop
Al 45 jaar lang
Betaalmethodes
Een bedrijf van de

groep